Sincere Cake Smiley

Saturday, December 25, 2010

what i'm gonna do now ???

title atas tuhh ?? whats wrong with it ? Ha !!?? kau tak faham ? so tak boleh sabar ke ? nak story lerr ny... aduish kaurang ni...kalau sayangs aku kenalah sabar sikit... :)  aku dah lame tak pakai baju sekolah....tudung sekolah.....kasut sekolah.....stokin sekolah....beg sekolah....and ape yang bersekutu dengan sekolah lah... rasa rinduuuuuuuuuu pulak...sob,sob,sob !! :( and i'll never got a chance to wear it again...sebab ape ?? hello !!! kau boleh tanya sebab ape ?? grrr~ =.=" sebabbbbbb...zaman persekolahan aku dah tamat laa weyy..tak rety-rety lagi ke ? hemmm... *heyy ija ! asal ayat kau semua cam nak angin je ha ?? PMS ea ? huhh !! maybe laa weyy... so sorry sebab entry kali ni agak kasa ayatnye... wait !! *kasar sangat ke ? i dont think soooo lahhh !! cuma aku ni memang suka guna tanda "!(seru)" ni...HAHA !! ape ? kau benci tgk ? so ape lagi...please away dari sini... :) thank you !! couple days ary tu aku ade out-ing dengan hubby terchenta aku pegi town...buat ape ?? hmm~ apply job lah weyy... cari duet untuk masa akan datang...tak kan nak dok kat umah goyang kaki je ngekk... and now just tunggu panggilan je...bapak boring gila seyh !! uhhhh !! duet dah kering sekarang ny... :(  and aku sendiri taktau lepas dpt result nanti aku nak buat ape... niat memang nak study...but course ape weyy ?? arghh !! aku sendiri taktau bhaii.. *ntahh pape lah kau ija... boooooooooooooooooooooooooooooo~ haih~ whatever lah seyhh... elak aku tanam anggur je kat belakang rumah.. tu pun belum tentu tumbuh... HAHA !!

p/s : harini christmas right ? so aku,,abang tersayang aku & his girlfriend (kak nysa) nak pergi picnic kat air papan... :)  *air papan je weyy..kecoh betul !! HAHA !! kau ade ke ? takde kan ? jlous ke ha ?? euww !! :p

No comments:

Post a Comment