Sincere Cake Smiley

Friday, December 3, 2010

ratu ke hantu ??? =.="

na dijadikan story according title kt atas tuhh...untuk cuti sekolah ni,,cousin aku yg dr kL ny dtg abeskan mse cuti diorang kat ruma aku...so dpt laa aku jadi 'bibik' sekejap walau tak bergaji..heehee... :)) pnye laa bosan tatao nak buat ape punya pasal (ayat cam tunggang langgang je kn,,hee) lps je siap mandi aku terus ajak cousin aku,hanis maen make up-make up...ngee~ *teringat nostalgia kanak-kanak.. =.=''  aku ganyang muka si anis ny dgn bedak , blusher , eye shadow , lipstick , liquid eye liner & fake eye lashes aku tuh...haha !! amek kau !! then aku suruh dia pkai dress aku *agak besa untuk dia :) & pakai kan dia earing aku yang agak berat tuhh . haha..sekali pandang cam ratu,tapi daa berkali-kali pandang cam hantu laa plak...hihi....lps daa sudaa make up..aku suruh dia pose plak...haha...ny laa hasil nye.... :p

first pose ;)

second pose ;)

third pose ;)

fifth pose ;)

sixth pose ;)


p/s : thanx hanis coz bercooperate dgn kak ija !! :)) lps ny masuk malaysian's next top model yea !! hee...

4 comments:

  1. ahaa , ija da tade keje lhaa 2 . comel ,

    ReplyDelete
  2. hoho...lpas ny kalau kau dduk ruma aku,,kau plak aku keje kan...haha.. :D

    ReplyDelete
  3. uih,,,asyek gerek doe...aku nk gk...!!
    tp xnk kao makeup kn....t jd hantoo....
    takod..:))

    ReplyDelete
  4. haha...oke ape jadi hantoo...
    ukan selalu bhaii !! :))

    ReplyDelete