Sincere Cake Smiley

Monday, December 27, 2010

life baru ? maybe laa.. ermm..

time aku buat entry ni..aku dah berada dekat rumah mak su aku..kt subang bestari,shah alam,selangor darul ehsan.. *maai,,complete abes kau tulis asal tak tulis alamat terus,,no berapa,,jalan ape..HAHA !! aku stay umah maksu pun sebab dia mintak tolong jagakan anak dia (hanis & hakim) sementara nak tunggu diorang naek skolah... but at the same time,,maksu aku dah ajak aku stay situ terus jugak,sementara nak tunggu result SPM aku keluar... maksu aku cakap,nanti dia bawak aku pergi apply mana-mana tempat yang ade job kosong.... errrgggg !! macam nak,,macam taknak... haih~ taktau laa seyh.. poneng oden ! tapi aku rasa cam nak stay sini jugak... starting a new life maybe... environment yang baru,,udara yang baru,,kawan baru and segala apa yang baru lah... but boleh ke ?

p/s : buntu gile seyhh !! whatthefuckof !! errggg !!

No comments:

Post a Comment