Sincere Cake Smiley

Sunday, December 12, 2010

5 ikhtisas's family day !!

actually event ny semalam (Sabtu,11 December 2010). disebabkan penat yang teramatttt sangatt,,aku tak sempat pun nak update blog aku psal event semalam..so aryny aku stolly molly ye kat kaurang...family day 5 ikhtisas ny diadakan di Taman Rekreasi Gunung Lambak.. *walau tmpat tak berapa grand,,tp everything was so fun !! mmg best gilerr lahh.. sehari suntuk kitorang kt situ...aku dgn AJK sukan yang lain gerak kul 6:45 pagi sbb singgah pegi sarapan dulu...and smpi kt situ lebih kurang dalam pukul 7:15 pagi...and the rest dtg after us.... *haih banyak sangat lah nak cerita,,takut kaurang bored je..takpelah aku shorty kan oke ? :)) awal-awal smpai tu,,kemas laa tempat tuu dulu and ade certain antara kami yang pergi jungle tracking.. *nak kurus yea kawan ?
haha.. :p then tepat pukul 10 pagi..our games is beginning.....ny antaranya lah....

  • snap sampai bosan
  • sarung kasut di kakikaku ku...
  • rupa aku lawa
  • sharing add loving
  • vice versa
haha....paling dapat sambutan aku rse game vice versa kut...mmg happening sangat...ade cabutan bertuah, pertukaran hadiah and macam-macam lagi lah...yang seronok masa pertukaran hadiah tu , aku dapat present dari fatin , aqlini dapat dari aku and helmi dapat dari aqilah !!! *waa....bagus betul destiny masa 2... acara potong kek pun ade tao !! haha,,khas dari aqilah utk besday sesapa yang bulan 9...and dari mama wada pulak sesapa yang besday nye bulan 9-12...haha...so aku dapat makan kek 2 kali laa smlam... :)) thanx !! sedap kek 2...masa makan kek dari wada 2,,aku saje lah kacau sorang minah ny,,aku lalu sebelah dia then calit cream kek 2 kat pipi dia...then dia boleh pulak kejar aku sbb nak balas balik...habis satu tempat tu aku tawaf...haha !! lastly dpt jugak .. :(( and tak semena-menanya mas datang dari belakang and curah tepung atas kepala aku... warrgghhh !! jahat !! :(( and titibe pula yang lain pun join skali.. best pulak !! hohoho....
lps makan...penyampaian hadiah & bersihkan tempat tu...kitorang terus terjun kolam !! haha... tak reti nak balek walaupun dah penat masa tu...ouh !! ary last kami bersama,,so kne lah luangkan sebaik-baiknya... :))
lastly semua balik rumah around 5-6 petang gituu lah...dats all !! bawah ni aku sediakan sikit pic buat santapan blogger semua !! :))

santapan kami di pagi hari :))

stretching :))

sarung kasut di kakikaku ku comp :))

rupa aku lawa comp :))

sharing add loving comp :))

vice versa comp 1 :))

vice versa comp 2 :))


vice versa comp 3 :))

vice versa comp 4 :))

birthday celebration :))

after dicalit dgn cream & disimbah dgn tepung :))

hadiah bagi pemenang sekalian :))


p/s : agak sedih sebab tak dapat snap pic masa berendam dlm kolam sbb battery camera low.. :(( anyway,,yang ade ny pun dah cukup utk abadikan dlm memory kita... :))


No comments:

Post a Comment