Sincere Cake Smiley

Monday, December 6, 2010

nonsenses laa ija !!

hye !! *ija , kau tak sudah-sudah blogging kn ?? so what ? do i care ? it's my new hobby !! atleast tade laa aku buat bnde yang karut-marut rite ?? today aku out-ing dgn family aku pergi tasek kluang bawak anak jagaan aku dua orng tuh (hanis & hakim) sajee hilangkan boring mereka...lps lepak tasek,,ktorng gerak songmart *pasar lagu ? haha,,pegy cari barang dapur...harga kt situ agak mura seyh...serious !! =.="  then lastly pegy makan kt batu 4 plak...pergh !! order daa dekat setengah jam,,tapi bapak lambat gile service.. s*a* betul...daa tye *dik mana mihun sup tak sampai lagi ? dah lama ni duduk.. dgn selamba budak tu jwb *sabar ar !! (nada yg keras) ish !! memang kuang ajaq punya budak..dala service lembab nak m****s !! sumpah lepas ny taknak singgah lagi kedai tuu..tobat !!
to my luvly husd ,, sry ye sygg krdt sy expired aryny,,so tak dapat nak texting dgn awak....nanti kalau sy daa top-up,,sy text awk ye...sy janji... :))

p/s : gedik laa kau ija nak citer semua nye...bkn best sgt pn citer kau!! *ade aku kesahhhh ?? ni blog aku,,suka aku lahhh !!

No comments:

Post a Comment