Sincere Cake Smiley

Monday, February 14, 2011

would you be my valentine's ?

assalammualaikum....

ouchh !! happy valentine's day sayangg !! yeah , walaupun aku tau valentine ny haram salah mengikut pandangan Islam but aku tak meraikan pun hari valentine ny sehebad hebadnye.. aku just nak dia tau yang aku selalu ingat dia.... and ada orang kata jugak tak salah kita nak wish "happy valentine" dekat orang yang kita sayangg sebab thats meant macam kita memperingati kekasih kita.. asalkan kita tak celebrate benda alah tu sudah laa..jangan ikut budaya barat yang sambut kat night club semua tuh..kita just 'wish' sajee..okee readers ?? paham dah kann sekarang ni ? :) so sekarang ny aku nak wish happy valentine's day ny buat mushuk aku (Mr.Janik) iloveyou more ! nah awakk , amek pic ny.. saya bagi khas untuk awakk...mwahxx !! :)





p/s : b , would you be my valentine ? :)

1 comment:

  1. sygg~ happy valentine's day !!! ilysm laaa!!!! muachxx muacchxx muachxx!!! -o- muacchhhxxxx!!! :D

    ReplyDelete