Sincere Cake Smiley

Saturday, February 26, 2011

I'm Johorean for 2 weeks... :)

Assalammualaikum...

Yeah ! Akhirnya dapat jugak aku balik kampung halaman aku....
Erkk ! Kampung halaman ? Wait ! Maybe bandar halaman kutt.. :) Aku dapat cuti kerja 2 minggu , start from 23 Feb until 8 Mac , so bolee lah aku lepas kan gian aku kat sini kann ? Omg ! Tak sangka banyak perubahan sudah dekat Kluang ny...
Bandar maju lahh kata kan... HAHA ! *maju ke weyy ? idk . =.="
So , aku memang happy gila dapat balik sini . First thing yang aku jumpa masa aku balik sini of course lah my hubby , then BFF aku si ieka gemoks tu.. :) Then jumpa nenda ter-chenta aku.. :)
Then buat julung kalinya aku dapat tunggang motor... HAHA !
Julung kali ? *amboi ! cam tak pernah jumpa motor plak kann.. Hehe..
Bukan ape , aku dok KL 2 bulan , tak merasa langsung bawak motor tau !
Hari-hari naik bus jee.. Choyy !! Sape kata ade motor kat sana ? :'(
Grr~ Memang lah banyak tapi bukan motor maksu aku okayy...

p/s : banyak lagi yang aku nak story tapi penat lah nak typo... :) Yang penting entry kali ny aku nak announce kat semua yang aku berada di Kluang.. Itu sajee.. :)

No comments:

Post a Comment