Sincere Cake Smiley

Wednesday, February 23, 2011

mini skirt ? opss !











Assalammualaikum....

Haa , mesti kaurang pelik kann kenapa dengan "Mini Skirt" yang kat atas tuhh..
HeeHee.. Actually aku suka survey Mini Skirt ny... Kaurang tak rasa ke yang Mini Skirt ny COMELLLLL gila lahh !! Tapi , seingat aku lah... Last aku pakai Mini Skirt ny pun masa Form 3...
Mama yang belikan... Colour Purple lagi tao ! Ouch ! Sumpah cute gila...
Tapi bila dah besar ny nak pakai pun dah malu.. Hehe.. ;) *malu ye ?
Ehh ! Wait ! Entry kali ny bukan sebab aku nak pasang niat pakai Mini Skirt ny semula but sajee nak story pasal Mini skirt.. Bolee kann ? :) Bukan ape , aku cuma geram tengok Mini Skirt yang comel-comel ny..lagi-lagi kalau kaler pink atau yang ade reben atau yang ber-polka-dots..
Auww !! Adorable... Rasa cam nak beli je buat koleksi.... Tapi bila fikir balik , beli je tapi tak pakai buat ape kann ?? *membazir tu amalan syaitan.. winkwink... ;)
Okayy lah , tuje kut yang aku nak share...byeeee~

p/s : 1 day nanti if aku dapat baby girl..aku nak belikan dia Mini Skirt banyak-banyak.. :)

No comments:

Post a Comment