Sincere Cake Smiley

Wednesday, February 23, 2011

rindu dia tiba-tiba....



Assalammualaikum....

Hye readers !!
Aku sebenarnya dah kebosanan ny.. Thats why dalam sehari ny aku buat entry sampai dua kali...
Tengah aku dok melepak kat OldTown White Coffee minum hot chocolate dengan BBQ chicken egg noodles ny , tetibe plak aku rinduu sangat kt budak atas tuh...
Excuse me ! Yang lelaki tu okayy.. Bukan yang girl tu.. He He...
Tu lahh the only one My Brother and my sibling that i have....
Aku rinduu gila nak berbual , lepak , gurau , tepuk tampar dengan dia... :'(
kami dah renggang start dia study kat KL...
Serious Bangfiq !! Ija rinduu gila kat Bangfiq... Take care ye...
I Love You....

p/s : walaupun kita dah tak rapat cam dulu but hubungan adek-beradek kita ny tetap akan berkekalan bak kata pepatah "air dicincang tak kan putus"

No comments:

Post a Comment