Sincere Cake Smiley

Wednesday, December 14, 2011

tenang kan diri dengan BABY baru !

Assalammualaikum....

Aha ! Ape ? Ape ?
Kepochi betul lah kaurang ny...
Terkejut lah tu dengan title "BABY" baru aku tu kann ?
Ape ? Kaurang ingat aku ade baby kaa ?
Matilanak ! -.-"
Ade , ade . Tapi anak tekak , anak mata , anak telinga...etc...
HAHA ! Kategori anak lah tu kann ? Ngee~ ;)
Yea ! Aku tengah bercuti sekarang ny....
Tenang kan diri & fikiran aku yang dah kusut macam busut !
Uhh ? Busut ? Huhuhu . *kepala dah mula merepek .
Dalam masa beberapa hari ny , aku gunakan sebaek nye masa yang ade untuk chill kann diri aku..
Aku stay dekat Ampang for temporarily dengan member aku...
3rd days aku dekat sini , kitorang pun hangout dengan Cik Aj Danial *click utk lebih jelas.. TQ !
Shopping dekat Times Square & Sungei Wang.. Jadilah....
Nak shopping kat Pavillion , karang over budget pulak.. Hohoho...
Then pergi melalak 3 jam dekat Green Box...
Lepas dah penat melalak , kitorang pergi makan dekat BB Nasi Ayam....
Emm , best lah ! Sebab mengikut kajian , shopping adalah salah satu cara untuk mengurangkan stress !
Hehehe.. I loike ! ;)
Kebetulan tengah SALES pulak tu ! OMG ! Rambang mata !
Maklumlah dah nak end of the year kann , lagipun christmas tak lama lagi....
Paling best Vincci pun tengah sales ! 50% , 70%...
Uishhh.. Memang syok lah... Tak lepas tangan...
And taktau lah kenapa on that day mata aku ny berkenan sangat dekat warna MERAH...
Padahal , aku kurang berkenan colour tu.. Pelik !
Kasut yang aku beli dekat Vincci pun colour merah....
Baju aku beli pun ade terselit sikit colour merah...
Nail colour yang aku beli dekat Elianto pun colour merah....
Haish... Ape demam aku ntah cari barang semua colour merah.....
Sebab bila aku terpandang colour tu aku rasa yang colour tu attractive sangat !
Gorgeous ! Vouge ! And HOTT ! Auww... ;)
And one more thing ! "BABY" aku pun colour merah jugak ! Hehe .
Sebab dia colour merah lah aku beli , kalau tak memang aku tak beli....
Nak tahu takk , punyalah berebut aku nak beli baby aku ny....
Berebut dengan girlfriend nye Cik Aj Danial tu...
HAHA ! Dia pun nak colour merah jugak....
Tapi disebabkan aku ny "adik-adik"... Lastly dia mengalah jugak... Hehe..
Dia beli yang colour pink !
Ny haa "BABY" baru aku......

Or'or

Haa , see.... Merah lagi kann ? Comel takk ?
For temporarily nama dia Or'or... Susah nak pronouns ea ?
How bout kalau aku spell macam ny... O'O = Ow Ow....
Faham kann ? Hee , aku tahu nama dia pelik sikit...
Tapi ade meaning disebalik tu .. ;)
Ny pulak Cik Pai (girlfriend Cik Aj) punya.....
Dia beli colour PINK !

pinky

Merah ny menggoda lah.. Jadi tertarik pulak aku dengan colour ny....
Cuma agak hampa cari handbeg colour merah tapi takde yang menarik hati...
HAHA ! Gila merah sudah.... :p
Habis shopping semua layan movie Twilight Breaking Dawan (part 1) pulak dekat GSC Times Square.... Thumbs up ! 
Sangat best ! Tengok Robert Pattinson.. OMG ! Handsome nye..... :)

Breaking Dawn (part 1)

After that terus balik...
Hoorey ! Dengan muka aku yang tersenyum lebar walaupun penattt !
Haruslah senyum , barang yang aku nak semua aku dapat cari hari ny.. Puas !
Itulah perempuan kann ?
Tak boleh dipisah kan dengan shopping ! Hehe.. ;)

p/s : sekarang aku dah boleh tersenyum walau tanpa engkau ! sebab aku ade baby baru yang boleh jadi peneman aku & gantikan tempat kau untuk aku . :) 

No comments:

Post a Comment