Sincere Cake Smiley

Monday, June 27, 2011

special case in my life...........



assalammualaikum.............

comel tak dia ? comel kann ? :)
geram dengan pipi dia yang tembam tu..kalau dapat rasa nak gigit je....
aku kenal dia since dekat academy lg....
kami satu hostel.....tapi tak sama batch...
first time tengok dia , nak tegur pun takut takut... hehe...
sebab agak ROCK sikit !! :)
tapi lastly dia yang tegur aku dulu... pagi pagi plak tu....masa aku bangun tidur...
aku still ingat ayat dia....
"hai comel , dah bangun ? morning" (dengan mimik muka dia yg comel sangat tuh)
sekarang ni memang aku tengah keep in touch dengan dia....
rajin gak lah ber-text-ing....ber-call-ing......
and tiba tiba , aku rasa aku dah mula sayangg dia.....
haiz......
dia sweet sangat lah ! manja.... caring.......
and aku SUKA dia......
BANOS CHIKO..........saya sayangg awakk !! :)

p/s : maaf you i tak boleh nak tidur walaupun sebenarnye i dah janji dengan you nak tidur sama-sama... i dah try tapi tak boleh...so i update blogg i psal u..jgn marah ea sygg..... :)

No comments:

Post a Comment