Sincere Cake Smiley

Wednesday, June 8, 2011

busukkkk ?? ouh ! SORRY !

assalammualaikum.....

haish... *mengeluh kejapp...
gila lama lah aku tak meng-up-to-date belogg aku ni......
dah busukkk dah...bau basi.... HAHA !
opss ! maaflah...busy gila kutt....
mau tak nye...keje je.....
lagi-lagi bulan lepas aku ade training selama sebulan kat Subang USJ....
bila masanya aku nak update belogg ter-busukk chenta aku ny.... :)
haa , kalau nak diikutkan , memang banyak story aku nak cecite ny...
beginnig from 26hb April sampailah 25hb May....
dimana sepanjang tarikh tu penuh dengan suka duka aku masa training ....
okayy ! aku janji aku akan cite semua....but bukan dlm satu post ny...
bersambung-sambung lah ye..
mati lah aku nak cite semua sekarang ni...esok keje lah sayangg.....
so , aku akan mula cite esok dlm new post......so....
tunggu ye.. :)

p/s : maaf sangat2 , sebab aku dah mengantok ni..lgpun badan tak brape sihat....

No comments:

Post a Comment