Sincere Cake Smiley

Wednesday, February 16, 2011

stress !! tension !!



assalammualaikum....

haa tengok pic tuu...macam tulah jugak aku stress...
pasal kerja aku , kawan-kawan aku and especially boyfie aku..
semalam okayy , harini tak okayy... pusing-pusing jee... ape aku buat semua tak kena sekarang ny..
dah kerja susah , tak kerja lagi susah cause takde saving sendiri...
tapi....
arghh !!! *dalam keadaan menjerit !! tension lah !
tetiba kena bodoh then celaka pulak... bukan rety nak slow talk..
tambah masalah je tau lah..
then nanti cakap aku yang tak reti nak merendah diri..
hello !! kau mula dulu kan so kenapa aku yang kena mengalah ?
bukan sekali tapi banyakkkk kali...
kaurang kaurang semua...kalau partner kaurang sekarang ni dekat tempat kerja then kaurang text partner kaurang tuu...
tapi agak-agak dalam 20minit partner kaurang tuu senyap..ape kaurang buat ?
maki dia tak tentu pasal sebab tak balas text kaurang ?
atau , kaurang cuba paham yang partner kaurang tuu tgh bekerja ? and kaurang still jugak tunggu text dari partner kaurang sambil berkata "Ouh , maybe dia tengah busy sekarang ny , takpelah.."

p/s : bullshit lah !! ergg !! =.="

No comments:

Post a Comment