Sincere Cake Smiley

Sunday, February 20, 2011

dapat naik S.O terus tak jadi resign...hehe...

Assalammualaikum....

Hye allz !! :)
What ? Ouh , kaurang tak tahu ape tu S.O ? Meh sini aku bagitahu.... :)
Actually aku nak resign 21hb February ny.... Sebab tak boleh hand dah jauh dari family..
Huhu.. :'( So aku decide nak resign....
Manager aku pun dah sign aku punya resign letter... Entah apa mimpi pulak Manager aku datang tempat kerja aku tadi and dia cakap dia nak jumpa aku..
So , aku pun meet-ing lah dengan dia... Chit-Chat berdua.. :)
Opss ! lupa nak kenal kan.. Nama BOSS aku ny "Patrick" Heyy ! Bukan yang dalam Spongebob Squarepants tuu okayy.. ;) Dia amat BAEK orangnya... *pandai aku bodek kann ? :)
Okayy back to the story.... Dia tak bagi aku resign sebenarnya...
Dia sayang nak bagi aku resign.. Sebab dia kata dia suka cara aku KERJA...
Perfect ! *dia kata lah... hehe... masa tuu kaurang tak tahu , punya lah kembang aku punya teeeeeetttt !! HAHA !
Then citer punya citer... Dia offer aku untuk training jadi S.O dekat Oldtown Subang USJ..
Haa , S.O tuu ialah.... Supervisor Officer....
OMG ! Peluang keemasan tuu.... Baru keje 2 bulan dah dapat naek ? *agak pelek.. But dia kata "Kalau You keje baik of coz I akan tolong You dapat baek sikit..Lagi-lagi You local (warganegara) punya orang" Ngee~ *blushing.. ;) Tapi kaurang nak tahu tak , bila dapat je offer macam tu.. Aku terus tak jadi resign.. Hee Hee....
Thanks Patrick 4 trust-ing and giving me that chance and to feel the experiance.. :)

p/s : macam mimpi jee semua ny tahu ?? :) btw , Alhamdulillah......

2 comments:

  1. haha aku pun nak resign hbs bulan nih. tp bila da dpt training supervisor, terus tk jadi nk resign. HAHA

    ReplyDelete
  2. myza : uiks !! HAHA ! rasa sygg kn nak resign ? btw , kau dpt training jugak ? congratez.. :)

    ReplyDelete