Sincere Cake Smiley

Saturday, December 17, 2011

Meckdonell....

Assalammualaikum.......

Dah berapa hari ny tekak aku teringin sangat nak makan prosperity...
Alah , yang dekat meckdonell tu... :)
Haritu kawan aku call , ingat nak pesan delivery jelah...
Tapi call center tu cakap pukul 11 malam baru diorang boleh hantar sebab staff takde..
Matilanak !
Boleh kembung perut aku semata-mata nak tunggu prosperity tu...
Terpaksa lah tahan lagi nak makan benda alah tu.... :'(
Then , semalam sebelum kawan aku balik kerja...
Aku mintak tolong dia singgah meckdonell , take away kan prosperity....
Akhirnya...... Dapat jugak ! Yea ! :)

curly fries + quarter pounder + ice lemon tea

HAHA ! Mesti kaurang tertanya-tanya kann kenapa quarter pounder pulak ?
Tadi mengidam prosperity....
Gambar lain pulak... Hehe.. ;)
Entah kenapa berubah selera pulak... Susah nak jaga tekak aku ny....
Banyak songeh !!
Akibat lama dah mengidam nak makan meckdonell ny...
Tengok lah rupa aku makan , tak ingat orang kiri kanan dah... Nyumm...

makan je keje nye

Ape ? Pelik lagi kenapa dalam gambar tu aku makan double cheese burger ?
Hehe , banyak soal betul lah....
Quarter pounder tu kawan aku punya...
Double cheese burger without pickles , aku punya....
Taknak lah aku snap gambar burger aku , tak cantik sebab takde box... ;)
Mengada kann ?
Alhamdulillah..... Akhirnya dapat jugak makan meckdonell ny....
Thanks to my friend = Fifiey sebab tunaikan permintaan aku..... :)

p/s : gendang gendut tali kecapi , kenyang perut senang hati.. Cewahh !



2 comments:

  1. done promote ur blog

    http://ninacadbury.blogspot.com/2011/12/mari-jemput-singgah.html

    ReplyDelete