Sincere Cake Smiley

Friday, December 10, 2010

i'm gonna mishh u all sooooooo muchhhhh !! :(

haih~ cam takde mood plak nak wat new post untuk kali ni....almaklumlah,,dah hujung tahun..thats meant dah nak masuk tahun baru...so lebih-lebih lagi ni lah tahun last aku pakai baju sekolah , belajar dekat tempat sekecil "kelas" , bawak beg yg sarat dengan buku-buku sekolah , pakai kasut sekolah and semuanya lah .. sumpah !! aku akan rinduu gile benda-benda tu semua....jangan lepas ni gian nak pakai baju sekolah sudah lah...karang ade jugak aku pergi kenduri kawen pakai baju sekolah.. *buang tebiat ke kau ja ? haha...but today aku nak wish happy merdeka untuk classmates aku,,sebab diorang dah selesai menduduki SPM...kecuali aku & a'ai... sebab kitorang ade lg 1 paper (PSV)..wish us luck yea geng !! :)) and.......today jugak aku nak said : thanks very very very very muchh to haikal and his family cause buat party kecil-kecilan untuk students 5ikhtisas...thanks ye... sedap bubur tuu... nyummmyy !! siap ade kek lg untuk kami..thanks ye aunty and uncle.. :)) lps siap makan semua,,kitorang ade kan 1 plan baek punya...haha...memandangkan semalam bufday alep and kelmarin bufday emy...kami sepakat ramai-ramai nak kenakan mereka berdua....hahaha..ambek kau !! lastly basah kuyup kena baling belon air..haha..dah laa basah + macam jemput-jemput dah sebab tepung yang kitorang baling kat kaurang 2 melekat-lekat...haha....tapi yang bestnye,,plan nak kena kan mereka berdua je..tapi ramai plak yang kena... aktiviti jadi semakin menarik sangat !! sampaikan Mr.Janik aku pun kena skali...ala,,chomelnye awk...haha.. tapi kesian....tepung masuk mata awk ye ? dah dah,,g basuh bersih-bersih sana k... :))

gegerl 5 ikhtisas"2010 :)

baju putih *emy (mangsa keadaan)

geng coklat tapi tersesat *biru sorng..hee..

kek kami !! :))

p/s : kenangan terindah bersama students 5 ikhtisas"2010 .. :)

No comments:

Post a Comment