Sincere Cake Smiley

Thursday, October 6, 2011

Grand Celebration.....

Assalammualaikum.....

Tengah-tengah bosan ni best jugak post benda yang takde kena mengena dengan diri ni...
Tetiba jugak teringat kan dekat Abg Jep & Kak Nana...
Rinduu dekat mereka.....
Tika aku gembira , sedih , kecewa.. Mereka sentiasa ada untuk aku..
Kami memang closed sesangat !
Nak dijadikan cerita.. Mereka ni pasangan couple.. :)
Since dekat USJ lagi...
Sumpah jealous kalau kaurang tengok relation mereka.....
Sentiasa bersama... Nampak lah chemistry diorang ni.....
Walaupun banyak ujian & dugaan yang dihadapi...  *Lumrah bercinta..
Mereka tetap sesuai dilabel "sweet couple ever been"....
Aku still ingat kejadian "tumbuk dinding" dekat hostel dulu...
Huhu.. Tumbuk dinding ?? *dah , takyah nak buat muka pelik kaurang..
Sini aku story sikit... Sikit jee tau !! ;)
Dulu , masa kat USJ , aku kan satu hostel dengan Kak Nana...
So , ada one night ni Kak Nana & Abg Jep dating...
Then maybe berlaku sedikit salah faham...
Aku yang dekat dalam rumah tengah menghirup kuah maggi tetibe tersedak !
"Dummm ! Dummm ! Dummm !" *try lah tumbuk dinding dan dengar hasilnya...
MasyAllah.... Kuat kudd bunyi tu....
Terus aku keluar and buat serang hendap... Hahaha ! :D
Tapi disebab kan tak sanggup nak tengok kemarahan Abg Jep...
Aku membatalkan niat untuk serang... *merepek sudah....
Dalam 15minit , Kak Nana masuk dalam rumah then bagitahu aku yang tangan Abg Jep berdarah sebab tumbuk dinding...
Haa , nasib baek bukan muka Akak yang dia tumbuk *kata aku dalam hati  ;)
Kalau tak , muka Akak yang berdarah.... Ngee~
Then , Kak Nana keluar semula.. -.-" pelik !!
Dah lah Abg Jep tu tengah angin , tak takut agaknya Kak Nana ni...
Haishhh....
Okayy stop ! Back to the title atas tuu..
Ingat lagi tak cerita ini ? *Click untuk tumbesaran yang lebih jelas.. TQ !
Haa , Kak Nana aku ni dah plan baik punya untuk birthday Abg Jep..
Woww ! Untuk adik takde ke Kak ? HeeHee . ;)
Siap booked tempat awal-awal lagi...
Susah payah cari dress yang sesuai......
Ehh ! Camana aku tahu semua ni ekk ? Hehe....
Sebelum majlis "grand" ni bermula....
Segala plan Kak Nana , semua dia story kat aku.....
Mintak pendapat aku.... Thats why aku tahu...
Location diadakan di TJI Fridays pada 4 Oktober 2011...

kelainan . candle atas brownies  :)

celebration planner *Kak Nana . Cantikk kann ?

Abg Jep & Kak Nana . Sweet sangat kann ? *Jealous !!

Okayy tu saja gambar yang dapat aku selitkan buat tatapan kaurang...
Tak banyak yang ade...
Tapi kaurang boleh nampak kan betapa istimewanya Abg Jep ni buat Kak Nana...
Macam-macam cara yang dia cuba buat untuk menambat hati orang tersayanggg..
Betapa besarnya erti PERCINTAAN . Lihat lah dunia !! *Ecehh !
Kak Nana tampil dengan penampilan yang amat berbeza !
Aku pun terkejut tengok...
Cantik sangat ! Gorgeous ! Sebelum ni selekeh.. Opss ! Terlepas pulak.. ;)
Lepas celebration ni , aku ada call Kak Nana...
Alhamdulillah , semua berjalan lancar seperti yang dirancang....
Hope pengorbanan yang Akak buat ni akan dihargai sebaik mungkin....
And hope jugak relation Akak & Abang Jep kekal selamanya...
Takmo gaduh-gaduh lagi okayy......
Adik tumpang gembira tengok Abg & Akak gembira... :)
Alangkah best nye kalau aku pun dapat buat sumthing untuk orang yang aku sayangg....
Herm , maybe one day nanti... :) InsyAllah.....
Macam-macam dah plan , tapi belum yang menjadi...
Sabar & Tabah !! Tu yang aku perlu ade sekarang ni......

p/s : sayang Abg & Akak sangat ! 

No comments:

Post a Comment