Sincere Cake Smiley

Thursday, March 3, 2011

2 in 1 .. *baca ye.. :) tengkiyu...

Assalammualaikum....

Hye peeps ! :)
*Wah ! Bukan main ceria lagi kau ye jaa harini....
HeeHee... ;) Of course lah ! Ade dua peristiwa yang jadi harini...
Bermakna kutt bagi aku... Bagi aku lah ye...
Tak tahu lah macam mana bagi anda anda dan anda semua.... :)
2 in 1 ? HAHA ! Macam Nescafe 2 in 1 lah pulak kann ?
Actually , ade 2 story yang aku nak ceciter dalam entry ni...
Dah sedia semua ? *Tengkiyu....
First thing is.............. My Hencik Janik (MHJ) dah mengembara ke rumah baru aku !! HeeHee..
Omg ! Masa dia kata nak datang tuh , puas aku pikir nak masak ape , nak buat kan ape untuk MHJ aku tuh !
Serabut gila ! Mana tak nya , rumah aku kat KT ny bukan ade ape-ape punn..
Sad To Say ! =.=" i'm very bored here ! :'(
Dah dia nak datang sangat , aku pun bagi lah..
Tapi honestly memang takde ape kat rumah aku... Mama pulak tak masak sebab dia tengah sakit baru lepas cabut gigi...
So she need to rest... Isokey ma , i understand... :)
But at the end.......
Alhamdulillah , sampai jugak dia kat rumah idaman aku ny.. ;)
Lunch kami makan Double Cheese Burger , tapau dari Mc'D ! :) *mat salih celup ! Hee Hee... ;)
Okayy , now peristiwa kedua pulak...
Aku baru keluar kan gaji kedua aku harini.....
So , malam tadi , aku bawak Mama and Abah pergi makan kat Pizza... :)
Fuhh ! Dapat jugak aku guna hasil titik peluh aku sendiri...
Suka bila aku tengok Mama and Abah senyum lebarrrr macam ny.. :)))))
Ermm... Ape ?? Pic ? Ouh ! Ade... :)
Tapi nanti lah aku upload yee...Dah ngantok ni... :)
Tao ! Jangan majuk...

p/s : Thanks MHJ coz datang rumah sayee.. :) Jangan serik yee.. Ma , aba , laen kali ija balik Johor , ija belanje lagi okayy...

No comments:

Post a Comment