Sincere Cake Smiley

Wednesday, January 19, 2011

kau ingat ni LONDON hape ?? puii !!

aku tak tau nak start entry aku ny camana..but ape yang aku nak story is ape yang aku lalui untuk hari ini....bnde ni jadi time aku tengah kerja...ergg !! dats time is still morning...around 8 gituu lah..and biase nye time-time camtu ramai gak customer datang utk brkfast before memasing pergi kje...ade couple indians ny dtg..aku greet lah diorrang dgn "morning sir" with my sweet smile ny.. *err~ sweet ke ? HAHA ! then aku amek order mereka...bila meal diorang dah siap , aku pun ambek laa dari kitchen menuju ke tempat yang diorang duduk tuh...ontheway aku nak ke tempat diorang tuhh...aku nampak diorang tengah comolot !! *sorry !! bkn sajee nak tengok k...tp dah terpandang.. euww !! bukan aku tak pernah tgk benda-benda 2 smua dalam movie...but , kaurang tak rasa ke yang diorang 2 macam bodoh ? nak horny punn pegy laa masuk bilik ke..cari private place ke..dah lah public....kau ingat ny LONDON hape ? smua mata pandang kau tahu ? ape kau rse hah ? bangga ? hebadd ? ergg !! wtf seyh !! hormat laa weyy ny negara islam...although kau indian skalipun...majoriti yang ade kt situ semua islam...ape ke ngok sgtt lah kau ny...

p/s : kalau sesiapa nak horny skalipun..please respect others okeyy...tak payah nak menunjuk keHEBATan kau tuhh....

No comments:

Post a Comment