Sincere Cake Smiley

Monday, November 29, 2010

abcdefghijklmnopqrstuvwxyz......

err~ actually aku rase mcm nak cte mcm-mcm... haha ,, terlalu banyak sangat cte kt kepala aku ny..
tatao nak mule mcmne , haha...jap jap aku try listing methodkan story aku.. *btul ke bhsa aku ny ? :) haha,,bantai jelaa,,bukan ada sape na check pn..


  • relationship aku dgn F , M , S , I , L , A , A 
  • about Mohamad Syafiq Bin Abdul Rashid
  • my SPM examination


RELATION AKU DGN FMSILAA
honestly mmg aku ade a lil bit prob cket dgn FMSILAA ... oke bia aku mention nama-nama diorang..
Fatin , Miza , Sya Raihan , Intan , Lyni , Aisyah & Atul .. *sorry kaurang sbb mention nama kaurang without kaurang pnye permission....tape kn ? hee , sbb kite smua pn daa okee ,, :)
erm,,sbnarnye ta sngka pn bde cmny bole jd..aku ta expect lngsung..berbulan-bulan bhai kite ta bertegur sapa...padahal dduk dlm 1 claz yg sama,,kaurang bole bayangkan ta cmne keadaan dlm claz 2 ? msing-msing muke amboi *kerek kn ? hee .. :)) tatao laa knpe bole jd cmny..ble daa kaji punya kaji,,rupenye bpunca dr sala fham jee,,n faktor kwn-kwn yg mmpngaruh.. dala , tana cte pjg aku sgt-sgt bersyukur sbb kite smua daa oke blek...SUMPAH ! rinduu kaurang a lot !! cme ade sorang person ny jee yg still mcm 2...ahh !! bia laa , aku tarugi ape-ape pn kalau ilang dy , even aku penah cop dy as BFF aku .. euww !! but skrg daa talagi...no more !! k laa , kaurang take care laa ye... :))


MOHAMAD SYAFIQ ABDUL RASHID
haa , ny aku nak cte psal sorang mamat ny..nama dy seperti tertera kt atas 2...dy ny tua setahun dari aku...dy study kt pahang skarang amek accounting *tasilap aku laa.. ;)) act , aku knl dy dalame since aku darjah 3 , mse 2 aku skolah kt SJK(C) Chong Hwa 2 , dy plak skolah kt SK Kampung Melayu... since aku lahir , homestay aku kt Tabung Haji and syafiq ny baru je pndah situ..ntah dari ceruk mne dy dtg..hee..
kire dy neighbour aku laa mse 2...pegy skolah sama-sama,,blek skolah sama-sama,,skolah agama pn sama-sama,,ngaji sama-sama... ;) terlalu byk nk cite....ngee~ ._____.  oke laa , utk memendekan cite actually dy ny ex cple aku laa..hehe...u all know what ,, aku cple nan dy mse aku darjah 3 & dy darjah 4...*hey ija ! gatal laa kau !! study first !! hee,,cinta monyet je kutt.. bolee percaya ta rltion ktorng bertahan smpai aku form 2 ? maai !! cm tacaye seyhh !! kata love monkey jee , tapi bapak lame ahh !! haha.. no comment !! mse 2 ktorang daa satu sekolah daa...SMKBT6...haha..lbey kurang 5 tahun gitu laa rltion ktwg ny...then tetibe dy kne moves to Sarawak dgn fmly dy,,faktor pekerjaan abah dy.. :( huu,,so ktrng lost cntact cm 2 je...tade kate 'break' ape semua...just lost cengytu je...dy moves pn aku tatao...almaklumlah...mse 2 msing-msing ta pkai hp ape semua..buta IT plak 2...hee ,, start from that until now aku tade cntact dy lngsung...but suddenly (eceh ayat) , dy ade add aku kt FB... waa~ mula-mula ta caye gak..tp lastly mmg 2 betul dy...tasangka dpt cntact blek setelah 2 tahun lebih ta dengar brite ape-ape... ny laa the person yg aku mksud kan tuu...skrang he only a friend to me... :)) because saya sudaa ade Mr.Janik saya.. :))




SPM EXAMINATION
hermm,,ade khabar angin mengatakan yg paper BM bg SPM 2010 ny,,kena repeat balik...sbb ade 1 skolah ny mereka memulakan exam dgn paper 2 then diikuti paper 1...padahal smua skola mula paper 1 dulu...dats y timbul isu pasal repeat exam ny....tatao laa betul ke ta...but majority ta agree kalau BM na kne repeat sbb masing-masing rasa dah buat habis baek punya masa 2...tp kalau kne repeat paper sejarah,,majority ramai yg setuju,,sbb blank gile mse jwb 2...hampa sgtt sbb soalan yang d'spot ta keluar pn...hmm...just wait and see whats next...


p/s : sbnrnye byk lagi yg ta tertulis , but next time je laa...aba said "ija !! focus to your SPM tu laa"   hee , sry aba !! my new hobby *blogging... ;)

No comments:

Post a Comment